Aplikace
Popis aplikace OCX MONITORING
Chcete zjistit, co děláte špatně? Nebo naopak, s čím jsou Vaši zákazníci spokojeni? Máme pro Vás aplikaci OCX MONITORING, která slouží k rozesílání dotazníků spokojenosti Vašim zákazníkům, získávání zpětné vazby a následnému vyhodnocování došlých odpovědí. Zároveň umožňuje zachytit negativní recenzi před zveřejněním. Prostředí aplikace je přehledné a její ovládání intuitivní.
1. Co vše aplikace nabízí?
- výběr ze 3 druhů šablon, neomezený počet otázek, které lze do dotazníku zahrnout
- můžete vytvořit takový dotazník, jaký chcete, včetně možnosti vložit logo Vaší společnosti
- naplánování termínu odeslání
- přehled v odpovědích, následná práce s nimi – zobrazit, vyřešeno, smazat
- přehledná nástěnka včetně grafů
- zobrazuje počet vytvořených dotazníků, počet odeslaných e-mailů s dotazníky, počet obdržených odpovědí, celkový počet pozitivních/negativních hodnocení
- možnost exportu výsledků v .pdf nebo .xml (podle zakoupeného plánu, podrobný popis naleznete v sekci Ceník)
2. Jak se registrovat?
- na stránkách ocx.cz/aplikace kliknete na tlačítko „PŘIHLÁŠENÍ“
- následně vyplníte svoje fakturační údaje, e-mailovou adresu a nastavíte heslo (to musí obsahovat minimálně 8 znaků, velké písmeno a speciální znak)
- obratem Vám na Vaši e-mailovou adresu dorazí e-mail s odkazem, na který kliknete (jedná se o potvrzení, že jste se skutečně registrovali Vy)
3. Jak se za aplikaci platí?
- po úspěšné registraci si vyberete plán a kliknete na tlačítko „Koupit“
- poté budete přesměrováni na platební bránu společnosti GoPay, kde provedete platbu platební kartou (jiný způsob platby není v současné chvíli možný)
- zvolená částka Vám bude automaticky strhávána každý měsíc, zrušit ji můžete kliknutím na tlačítko „Zrušit předplatné“ v rámci nastavení Vašeho účtu
4. Jak nahrát do aplikace kontakty?
- v rámci Vašeho uživatelského účtu kliknutím na pole „Dotazníky“, následně v části „Zákazníci“ nahrajete soubor s kontakty Vašich zákazníků
- soubor s kontakty musí být ve formátu .csv; e-mailové adresy Vašich zákazníků pak ve sloupci, který je označen „e-mail“